1 X 2

Kan man ansöka om att inte vilja jobba med två personer samtidigt? Varför? Därför som Gustav så fint hade svarat haha. I så fall gäller det Alex och Emelie. Inget emot de för sig men tillsammans! Oj oj oj, förstår inte riktigt vad de två håller på med där bak i köket haha. Lyckades komma ut där vid de mest konstiga samtalsämnena.

 

Vad händer om du fyller en McDballong med vatten, håller den i handen och släpper ”luftintaget” haha (vet inte vad den delen heter). Finns det namn på delarna av ballongen? Tror inte det men men, vad händer med vattnet?

1: Inget händer

X: Det kommer ut lite vatten

2: ALLT vatten sprutar ut

(vi vet svaret) haha

 

Igår beställde jag mobiltbredband till min dator, eftersom vi inte får ha kvar bredbandet här. Men det kan bli bra det med, kan ha datorn var jag vill och ändå kunna skriva här. Haha

 

Nä nu ska jag nog hyra Björn Gustavsson – filmen och ha lite skoj på min sjukdag. Om det nu går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0