Dra mig baklänges och morfar och hans bröder.

Har jobbat som en galning tycker jag, en det är ändå inte mycket. Men har inte haft tid eller ork till något skrivande. Men nu är jag ledig:)

 

I fredags tror jag det var när jag och Emelie var i stan stötte vi på Sebbe och Jens. Jens var tvungen att gå för han jobbade men vi stannade kvar och snackade lite, rätt som det var kom en gubbe (ni vet nog alla vem det är men ändå) och sjunger lite och sen säger han : Musiken kommer stå rätt upp i julgröten! Haha så jäkla sjukt. Men som vi skrattade.

 

I söndags körde jag till mamms och sov där för att jag skulle ta hem ett bord som är mitt men jag har inte fått plats till det här hemma. Och visst klantig som är jag så glömmer jag bordet… och jag kommer på det först igår. Haha.

 

Jag älskar konversationerna på McDonalds som man har till sina gäster. Man känner inte sig alls tjatig eller så. Hela menyn till den? Vad vill du ha att dricka? Var det bra så? Vill du äta här? Men en kväll kom där in en liten gubbe och skulle ha:

 

G: En dubbelcheese en mellan pommes och en läsk tack.

E: Ja, vill du ha liten mellan eller stor läsk?

G: En mellan pommes.

E: Ja men vilken storlek vill du ha på läsken?

G: JAG VILL HA EN MELLAN POMMES!

E: JA! Men du ville ha en läsk också? Vilken storlek ska den vara?

G: Jaha! En mellan cola.

 

Alltså folk. Haha. Det heter något som kallas för LYSSNA.

 

 

Gårdagens citat:

S: Jag ska ha sex ikväll. Ska du det?

A: Nja kanske med Lena Handén…

S: ??? vem är det?

Efter en liten stund av betänksamhet:

S: Jahaa, du sa Lena handén. Jag trodde du sa Lena Olin.

 

Igår satt jag och Cacce barnvakt till hennes kusin Adam. Och när vi lämnat honom igen stack vi upp här för att poppa pop corn. När vi skulle lägga in påsen i micron fanns där ingen micro:) haha. Vi fick poppa i kastrull istället men det gick lika bra. Man tager vad man haver:P Gillar våra DHWs kvällar.:)

 

Emelie: Ååh titta den… Alltså jag menar bakgrunden!

Emilia: Mmm men jag menar honom!

Tur att du var hemma i fredags och kunde få mig på bättre tankar. Haha.


Kommentarer
Postat av: Johan

haha... Bra mkt bättre än min iaf..:)

2008-12-10 @ 14:28:16
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0