helg

Jaha då satt man här igen med inget liv. Har haft en helt underbar helg. (Bättre än förra.) Men den var ju inte så svår att överträffa. Haha.

 

Jag älskar filmen Mamma Mia. Man blir helt lycklig av att se den, skumt ändå att man kan bli lycklig av en film. Haha. Men tydligen är det inte helt för svårt. Det bästa är när alla killarna i filmen dansar som pingviner. Kommer att tänka på min och Emelies avskedsfest när killarna lärde mig pingvindansen. Den äger! Haha. Plus att de dansar den med cyklop och simfötter ute på bryggan. Det slår allt annat i filmen.:)

 

När jag vaknade i morse vaknade jag till Tele 2:s reklam med fåret. (sheap) Alltså det är den torraste reklamen på läänge! Och just nu så kommer jag inte på vad han sjunger.:P

 

Igår var en helt svinball kväll. Och som tur var så kunde Emelie hitta sig ända ut till högalidsområdet :P. Där jag och Cacce befann oss. Trevligt värre. EN UNGSFAST FORM.

 

Länge sen jag hade riktigt kul på Magget som i går. (två veckor är ändå låång tid:).haha

 

”I don´t want to talk…. I häääve a dream.”

 

Glory glory man united! Tack för en härlig söndagkväll.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Fåret sjunger "Born to be cheap (sheap)" :) Jag tycker att den reklamen är ganska kul faktiskt :)

2008-12-01 @ 01:58:46
URL: http://annsofielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0