I´m living the dream

Var får jag allt ifrån? Glöggen!

 

He'd say: I know what I want
And I want it now
I want you cause I'm Mr.Vain

 

När grundades Nordea? Borås

 

Man bara måste älska Björn Gustafsson!

 

B: Alla som e nått dom e på Whiteroom.

A: Hur e Whiteroom, kan du beskriva det?

B: Man kan inte riktigt komma in, om man säger så. Det är mer, det är mest en kö!

A: Men du kan komma in eller?

B: Om jag kommer in! Jag kommer knappt ut!

 

1337 eliit!

 

Känner att min dag har varit väldigt betydelsefull fram tills nu. Sen får vi se:) haha.

Ska ju jobba så:)

 

Imorgon är det sista dagen på året… Och idag är det sista jobbedagen på året:) Härligt!

 

Men nu ska jag inte sitta här längre. Tjobalooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0