Sent en torsdagsnatt

Jag har kommit på att finnar inte är sååå RIKTIGT bra på att prata engelska. Kunde inte ens förstå hur många Big Tasty de skulle ha, de kunde inte säga fyra. Haha:) Inget annat för den delen heller. Fick gissa mig till vad de ville ha. Och alla kom i min kassa!

 

Har precis varit ute med girlsen och gått en LITEN runda. Och Emelie gjorde vår dag haha.

 

Dagens citat av Emelie:

E: Hon My som är med i Greenpeace…

C: Nä Amnesty!

E: Ja just det Anime! Hon är en sån sadpants.

 

Om en dag är det lucia, och jag saknar den traditionen med mamma och pappa och släkten. När vi kusiner klädde ut oss och Marcus blev sur för att han glömde texterna när vi sjöng i vårt luciatåg (som bestod av mig, Marcus, Totte och Amanda). Nu när man är så här gammal tänker man inte ens tanken på att stå inför sina föräldrar och sjunga. Det finns ju bara inte. Och är inte möjligt för den delen i heller. Men på söndag ska vi ändå baka lussebullar jag och mina kusiner och förhoppningsvis Amanda också:) En dag för sent men ändå, funkar för mig:)

 

Nä nu ska jag göra som vissa andra: somna. ;) haha.

 

Hej hopp i snårskogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0