Snart

Nu är alla klapparna inslagna, och min rygg värker. Haha. Det är så typiskt mig att vänta med allt ända in i det sista. Eller hur mamms:P haha. Kan inte riktigt förstå att det är jul i övermorgon. Eller att imorgon firar vi jul med mamma och Perola. Tiden bara försvinner.

 

Idag blev det bestämt att we are going to attend new years kväll/natt with Malin och co. Kommer bli skoj:D. Hoppas Sandra kommer så är alla mina flix samlade:)

 

 

Har kommit på att jag gillar att ta lobbyn när där är gäster som sitter och äter. Speciellt barnfamiljer:) Barn är så härliga att lyssna på. Haha. Som Camilla kom en gång och berättade att där hade suttit en pappa med sina två barn, så hade det yngsta barnet sagt: Har du sex med mamma, pappa? Haha. Han blev lite smått generad och tittade sig omkring. :)

 

Längtar tills jag ska göra min andra tatuering! Ska bli både kul och spännande:D

 

Snart snart snart:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sorry, du får vara utan mig på nyår, jobbigt. Vet att det blir svårt för dig utan mig :) hihih <3

2008-12-27 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0