Söndag

Fick reda på i morse när jag kollade mitt schema att jag jobbar i TIO timmar imorgon... Usch säger jag bara. Hade hellre gått hem efter sju. :)

Idag har det inte hänt så mycket, sovit mest. haha. Vid femtiden stack jag till Mise och skulle baka lite. Men då satt hon och mormor och åt och inget var klart alls. Satt och pratade lite tills Marcus kom hem då vi beställde kinamat till oss, riktigt gott:) Skulle kunna äta den maten alltid alltså. När vi hade ätit var degen färdig jäst så då började äventyret då man glömmer vad man håller på med. Man är som i trans, som när man var tio år och skulle bara lusseBULLAR men det blev mest annat. Bland annat blev det Peter Siepen, sniglar, hjärtan, en katt till familjen Lussebulle haha. Sen var vi ju tvungna att smaka på de också så vi gick in och satte oss i soffan och fikade och lyssnade på julmusik. Riktigt mysigt faktist :). Har saknat de stunderna med Marcus och Totte:)

Har precis kommit hem från vår söndagstradition (min, Emelies och Cacces, men Cacce var tyvärr inte med idag). Är alltid skönt dagenefter med en lång promenad. Det är det bästa med söndagar. :) Förutom en sak;) haha

Dagens citat:
Är du dum eller cyklar du i badkaret?


            
Kusinbild                                      Dans till julmusiken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0