sune

Har varit i Malmö med mamms idag. Köpte en julstjärna till mitt fönster. Och just idag fick jag reda på varför jag hatar att åka buss själv. Man kommer på, tar ett säte, sätter sig längst in och lägger upp sina saker på sätet brevid. Vid nästa busshållplats kommer där på en man som vill sitta brevid mig, och han var inte ens snygg. I början var det väl okej, men när han ”sjönk” ner och tog mer och mer plats blev det mindre plats till mig. Så vid Vellinge ungefär hade jag halva mitt ryggstöd kvar.

 

Och om det inte kunde bli värre så sätter sig en tjej bakom mig och sätter på sin musik. Visst inga problem, men när hon höjer ljudet och man hör riktigt vilken låt och orden som de sjunger, då är det störigt!

 

JAG!!!! (Pekar på mig) e cool! Från Sebbe, vet inte vad han menar men men.;)

 

Har spelat bowling idag med Cacce och Adam (som är två år). Cacce frågar: Vill du spela lite med Emilia? Ja det ville han ju (eftersom Emilia är gryyym på bowling;). När Cacce frågar vad heter hon (pekar på mig) så svarar Adam: DEN. Hahaha Världens gulligaste. Jag själv fick en spärr efter att Cacce slagit en gång. Och det var den enda gången som jag slog också. haha shit vad duktigt jag är på att skryta.

 

Imorgon blir det TA-cups final. Roligt att göra saker, fast man inte vet vilka lag som möts. Haha

 

 

Jag måste bara berätta hur mycket jag verkligen älskar min mamma. Hon är världens underbaraste som alltid finns där. Jag vet att man inte ska vara beroende av andra och jag är inte det i heller, men jag hade aldrig i mitt liv klarat av detta utan henne. Alla hennes råd och kloka ord och när hon verkligen lyssnar, om jag inte hade haft det hade jag inte varit där jag är idag. Men än är jag inte klar med mig själv… Djupt. Haha men men ibland får man vara det:P

 

 

 

"Var dig själv. Alla andra är redan upptagna." - Oscar Wilde


Kommentarer
Postat av: Mamms

Jag älskar verkligen dig också. Och du, du ger lika mycket som du får. Glöm inte det. :o)

2008-12-11 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0