Varför kan man inte sova?

Fan, när man verkligen vill sova så kan man inte. Är inte ens lite trött.

Och för att beskriva min icketrötthetskänsla så hade jag just nu kunnat gå runt på stan och handlat alla julklappar. Men mitt problem är att det är mitt i natten och inga affärer är öppna. Men problemet med tröttheten består och jag har verkligen inte köpt någon julklapp än.

Vet inte riktigt när jag ska hinna med mig själv. Allt annat är i vägen på något sätt. Och nu är det poker på Mtv. Väldigt intressant att titta på. Om man hade varit intresserad av poker vill säga:) 

Om jag fick gissa på vad alla andra gör nu förutom att sova och jobba (de som jobbar natt) här i Skåne, så är det efterskalvet. Ohh det stora farliga som antagligen kommer snart. Kan till och med vara så att det inte ens kommer kännas något.

 

Haha pratade med Sebbe innan, och han kände INGET alls imorse. Kan inte förstå det, hans arbetskollegor kände av det, men inte Sebbe inte. Och han sa att Peter Siepen är snyggare än mig ;) Fast vi kom fram till att det bara var hans örhänge som var snyggare. Som om det var mycket bättre!

 

Om ens kompis har ett problem, hon har lite (LITE och LITE) beslutsångest över en sak. Hon vet inte riktigt om hon ska satsa allt hon har eller gå lite mer försiktigare fram. Hon försöker ta reda på svaret men kommer inte riktigt ända fram. En riktig knivig situation. Hur ska hon göra?

Australien eller inte… hmm det är frågan. :) haha

Trodde ni inte va;)

 

Har funderat lite på en sak under en lång tid. Jag bor i Trelleborgs kommun, Vellinge har en, Ystad har en, Skurup har en ja det finns rätt så många här i Skåne. Men Malmö, har de en kommun? Svar: NÄ - de har en stad, Malmö stad. Som om de är mycket mer märkvärdigare än oss? Om det bara hade varit själva Malmö hade jag förstått men det är ju allt runt omkring som heter Malmöstad det med… Så om man bor i, vi säger Bunkeflo, så bor man i Malmöstad. Låter inte det lite konstigt? Eller det är bara jag som har fått fel för mig? Skulle inte tro det.

 

Borde nog försöka sova lite nu. Om jag verkligen anstränger mig kanske jag klarar det. Kan kanske räkna svarta Tele2 får. Bara älskar deras reklamer, den bästa så länge jag kan minnas:)

Speciellt den där han sitter på sitt kontor och har en arbetsintervju med en utklädd människa.

”Bää”

”Sorry, we don´t speak like that”

”Can you bring me some coffé and a carrot?”

Och en morot?! Haha sjukt torr:) But I love it:)

 

Nä mina vänner, som har orkat sitta och läsa alla dessa; hmm vad ska man kalla det; meningslösa tankar nerskrivna i min blogg, nu ska jag sova. Eller göra ett tappert försök.

 

Hej hopp i trollskogen

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Du kanske inte ska fundera på en massa sånt onödigt. Kanske lättare att somna då? ;)

2008-12-17 @ 20:07:29
URL: http://sebastiana.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Du kanske ska sluta fundera på en massa sånna konstiga saker så kanske du somnar lättare? :P

2008-12-17 @ 20:59:45
URL: http://sebastiana.blogg.se/
Postat av: Sandra

DU ÄR KASS!!!! hur pallar du sitta o skriva allt dettta :P hahaha miss u

2008-12-18 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0