Allt och inget!

Hallå mina vänner:)

I lördags hade jag och C en hel dag tillsammans. Väldigt roligt! Först gick vi i stan med Caccis och fikade och hade det allmänt mysigt inne på Systrar och Bönor. Sen var det dags för IFK att spela lite handboll så vi bestämde oss för att köra upp där och heja lite:) Dock var det inte tillräckligt för de halkade ner i allsvenskan igen. Ja, de förlorade matchen... Synd.!

Vi gick och solade och köpte tjockmat (pizza och godis) och kollade på Robinson:) Väldigt nice!

Och under hela tiden förberedde vi oss för den kommande kvällen. Vi skulle ju till Slagt med Emelie! Helt plötsligt var klockan kvart i elva och vi var så där halv klara med allt:)

När vi hade hämtat Emelie på jobb fortsatte förfesten på Östergatan:) Jag och C forskade på Emelies golv:P haha, och vad vi forskade om får ni nog allt se;) Och vi kom fram till en oändlig massa nackdelar, men även några fördelar. Så det får bli vårt partytrick! Ligga ner på golvet och dricka med ett sugrör. Kul att komma in på en förfest blanda sin drink och gå och lägga sig på golvet. Det kommer sluta med att det bara är vi tre som festar tillsammans:D

Slagt var över förväntan denna gången faktiskt! Hade riktigt skoj! Även om mina fötter dödade mig halvt. Somnade sju söndag morgon:)

Måste även säga att jag kommer flytta den 1 maj:D Till min alldeles egna lägenhet! Har haft lite småpanik sådär:) Men nu har jag en plan! Är evigt tacksam :D

Är så lycklig över att få ha min mamma och Perola i min närhet! De betyder otroligt mycket för mig! Det går inte att beskriva i ord hur mycket, men om jag skulle försöka så är det så sjukt mycket så man inte ens kan tänka sig det! Haha myket bra Emilia *stolt*:P

Tror även att jag har, som Sarah Dawn Finer skulle sagt det: I´m movin on and I´m gonna get stronger now, som sagt gått vidare. Finns fortfarande kvar, men i en mycket liten ask! Som jag inte vill ta upp om det inte är ett måste!

Danke för en underbar helg allesammans! Nu ska jag fortsätta prata med Mamms:)

Puss haaaj!

Ps. C är min kära arbetskamrat Camilla:) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0