Där finns ett choklad som heter Skotte!

Idag har varit min alldeles egna slappedag fram till Caroline kom. Gjorde absolut ingenting fram till 16 idag. Möjligen åt lite. Men det har varit så himla skönt!

Jaja, när Caroline kom visste vi inte riktigt vad kvällen hade att erbjuda som Markus så fint sa. Men vi väntade och väntade och efter lite mer väntande bestämde vi oss för att fråga Markus och Jesper om de ville grilla med oss på Dala, och det ville de:)

Vi gjorde oss klara och körde till Maxi :) La allt (de sakerna vi ville ha med till stranden) i korgen och till och med gick igenom allt för att inte glömma något. Betalade och packade ner varorna i kassen. Och Caroline utbrister:
"EMILIA SVENSSON! Vi glömde grillen!"
Haha vi glömde alltså det allra viktigaste:) Men som tur var hade vi ju inte kommit så långt bort från Maxi :)

När vi väl var på plats på "den stora stenen" och hade tänt eld på den slocknade den. Vi provade allt! Till slut fick vi lite fisljumna korvar, men gott var det ändå:)

Kom även fram till att även om Jesper INTE är 10, så ska han prova precis allt! :D


När vi inte stog ut med att frysa längre stack vi hem till Jesper och kollade på Roadtrip. Och då kom Martin med in i bilden:) Väldigt rolig film med väldigt roligt sällskap:)

Fick även uträtt (hur stavas det ordet då??) ett litet missförstånd sen helgens bravader;) No hard feelings! haha Riktigt kul faktiskt!

Och just nu sitter jag här och skulle vilja vara den som uppfann en maskin som kan göra så man förflyttas från en plats till en annan väldigt fort! Tror inte att jag är ensam om den saken:) Men men, tillsammans så:)


Skulle även vilja säga att jag är riktigt glad över att ha Caroline med i bilden igen! Kolla in hennes blogg: Almosttrue.blogg.se <3

Nu ska jag nog sova lite:)
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0