Engelska ord är vackra

Jag tror jag har kommit på det. Jag tror jag har löst gåtan. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta eller bara känna in. Men det är långt ifrån klart.

Igår pratade vi lite om vad som är förutbestämt. Vad man tror är sant och vad som finns bortom där vi inte ser.
Jag tror att i varje liv som man föds till har man människor runt om kring sig som man alltid har, så kallade själsfrände. Jag älskar det ordet på engelska, soulmate. Det är nog det vackraste som finns. Man letar och letar, men svaret finns inom dig. Det kommer.

Har tagit tag i saker som länge legat och tryckt på. Känns riktigt skönt att ha gjort det. Men sen vad man får för respons får vi invänta. Men jag tror inte det blir så farligt. Inte bara jag som trycker på:) Så därför tror jag att det är väntat. Tack för att du fortfarande finns vid vår sida!

Imorgon Malmö med tha grls sen stängning med C, förfest med C och sist men inte minst utgång.

Update om jag hinner imorgon.

By the way, jag flyttar om mindre än en vecka! :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0