Jag ska aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig... ;)

Varför är det alltid så här att jag väntar ända in i det sista? Skulle behöva göra en massa saker just nu, men ändå sitter jag här och skriver.

Igår åkte jag buss för första gången på sjukt länge själv bort till Ystad. Där ifrån blev det bil in till Malmö och gågatan med Mamms medan David övningskörde med Perola:)

Riktigt mysigt! Fick reda på lite när vi satt och mös på EspressoHouse på Storgatan :) Kommer bli spännande att se hur det blir i framtiden:) haha.

Sen köpte vi biobiljetter till filmen "Boat that rocked" och gick och åt Thaimat på bergsgatan:) Det var helt okej mat, inte världens godaste men det gick ner. Bakom oss sat där två män och en kvinna och diskuterade VÄLDIGT högljutt! Alltså det var helt sjukt, när man sitter på en restaurang så kan man kanske undvika att prata om att pissa och att man kanske inte blir knullberoende... Tycker det är lite väl att ta i, haha. Om man nu måste prata om det kan man kanske vara lite mer diskreta:)

När vi hade käkat klart gick vi direkt till bian:) Hade inga förväntningar på filmen, hade sett trailern men inget mer och den verkade sådär bra. Men tyckte ändå att det var en sån där film som alla i sällskapet kunde tycka om:)

Och vilken överraskning! Den var hur bra som helst! Ni måste bara se den om ni inte vet vilken film ni ska se. En sån där feel good film fast ändå inte. Haha svår att förklara:) Men riktigt bra var den ;) Om jag hade fått välja hade jag velat leva så;)

Nä nu MÅSTE jag ut i det trista köket och koka lite pasta och sådär till vår pastasallad. Ska ju ut till Dala och grilla med "Tha gääng" haha. Får väl se vem som dyker upp. Skulle varit kul med en speciell:P

Kommer kanske update sen:) ;)

Xoxo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0