Länge sen sist!

Har hänt rätt mycket denna veckan :) haha.

I tisdags vart jag i Ystad och blev opererad för mitt knä. Helt sjukt, först skulle de göra det utan något lugnande alls, ligga helt klar vaken på op-bordet och veta att han skär i mitt knä. NÄ tack, så jag sa till om det. När de skulle sätta i nålen i armen på mig flyttade sig ådran så det gjorde så in i h-vetes ont. Trodde jag skulle svimma;)

Sen flöt allt på riktigt bra, har inte haft så ont som jag hade i foten, men man känner sig lite stelopererad eftersom det har gjort ont att böja på det. Börjar bli bättre:)

Igår var jag i Åhus, alldeles själv:) Mamma skulle jobba i närheten så jag följde med för att komma ut på lite äventyr:) Satt på en bänk i hamnen och bara njöt av allt runt omkring.Helt underbart var det :) Ska lägga in lite bilder när jag har tid sen. Sen lite senare bar det av till Helsingborg där mamma höll ett föredrag om coching. Helt stolt är jag över henne :D

Imorse var det lägenheten som gällde, var besiktning på den. Helt ruttet i duschen, inte städat ordentligt, ugnen funkar inte alls......HAHAHA nä allt var perfekt förutom kranen men den ska bytas :D Så det blir inflyttning imorgon, har redan fått nycklarna :D Känns hur bra som helst :D

Ikväll bär det av till Smyge för lite partaj på Valborgsafton. Ska bli mysigt:)

Nu ska jag göra mig klar för en liten tur med Cacce :) Tjohaj!

Måste ju bara berätta att jag har åkt rullstol:D haha. Mamma körde mig hem i en sån i tisdags efter op:P

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, knäoperationer är aldrig kul! Har gjort fyra själv... och jag sade som du -nej, tack till lokalbedövning så jag sövdes. Tack och lov! Ja, de hittade ju en massa skoj däri och då hade jag inte velat vara vaken!



Hoppas knät känns bättre nu och att du blir ordentligt ompysslad:.))



Måste även tacka för din fina kommentar! Den värmde verkligen!

2009-05-04 @ 19:49:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0