Livet har sina ljusa stunder

Caroline har precis gått hem. Har kollat film här hemma. My best friends girl. Den var riktigt bra tyckte jag :) haha. En sån där film som man tycker "Amen shit, kan människan bli värre?!" Man blir så störd på honom så man skulle kunna knäppa till honom:P Men ändå finns där något som är väldigt intressant.

Jag gillade den i alla fall riktigt mycket. En sån film som mamma ALDRIG hade tyckt om;) Jag kallar de filmerna för "Sebbehumor" haha. Man blir väl som man umgås:P

Kan även berätta att just nu i detta ögonblick som jag skriver håller jag på att koka potatis till min mos som jag ska ha med mig till jobb imorgon:) Vi åt upp det som jag gjorde innan :) haha.

Och att nu har filmen börjat om och jag pallar inte stoppa:P Måste bara berätta hur trög man kan vara ibland. Killen i filmen hämtar upp en tjej, han säger " Streron har gått sönder" startar bilen och ljudet är på typ högsta volym. Jag tänker "Jaha, men varför skruvar han inte ner?? Dööh!" En stund in i filmen kommer den sekvensen igen fast med en annan tjej och jag tänker ungefär detsamma. Men släpper det rätt så fort igen.

Nu när filmen började om satte de sig i bilen, killen säger det och NU! går det upp ett ljus för mig! Haha! Den har ju gått sönder ju! Det går inte att skruva ner! ;) haha Ibland har man sina stunder:P

Är man arbetsskadad om man tänker hm vad ska jag ha för rubrik... Jo (just den jag skrev) och direkt börjar sjunga på: Livet har sina goda stunder
do a ba ba ba do ba do
dagar kan pasera fort som en våg på öppet hav, yeah i yeah
på McDonalds varva ner, hos oss finns inga krav
träffa de man tycker om, och bara koppla av
Livet har sina goda stunder


Nu kallar potatisen:)


Kommentarer
Postat av: Novembersara

SV: Vi vill flytta, vi letar lägenhet :) Var ska du bo?

2009-04-21 @ 00:48:51
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0