Morgonpigg?

I natt när jag somnade så tänkte jag "Imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv". Eftersom vi inte var från jobb förrän 00.08:P Och vi ska stänga idag igen. Men jag var ju tvungen att ha mobilen brevid mig och med ljud på eftersom man vet aldrig vem som ringer;) Hoppas hoppas!

Men i alla fall! Så ringer söta Emelie och är riktigt pigg och jätte pratig haha och ville gå en runda med mig. Och jag menar, vem kan tacka nej till ett sånt erbjudande;) SÅ nu är jag på G. Men fortfarande trött:P haha.

C u I don´t wanna be you. ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis :D <3

2009-04-02 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0