nervöst.

I förrgår fick jag reda på att nu är det operation som gäller på tisdag. Gissa om jag är nervös. Mitt älskade knä ska de operera... Kommer nog göra lite mer ont än foten. Men men, ingen fara på taket, jag klarar det :)

Ska åka till mamma en runda idag med :)

Älskar min SImon! Han är helt underbar! Det finns ingen bättre än honom. I går morse vaknade jag av att jag inte låg på min kudde för där låg Simon :) haha. Han ska alltid ligga så nära som möjligt mig när vi sover:)

Och om man skulle ha någon som sover här är han helt sjövild. Han springer runt och ska busa och ska "visa upp sig". En helt annan katt än den jag jag ser när man är själv. Är glad över att jag valde att ta hem honom. Min lilla kattbebis som är stor:D


Och på tal om bebis! Jag hittade min bok om mina första år:) Vet ni så glad jag blev :D Som jag letat efter de i åratal! Men nu äntligen kan jag läsa i den igen! Betyder sjukt mycket för mig :D

Nä nu ska jag göra mig iordning, ha det bra haaaj!

Xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0