Update påskafton

Dålig på att uppdatera nu för tiden. Men händer så mycket annat roligt runt om kring så jag hinner inte med riktigt.

Igår körde jag och Caroline en liten runda till Lund för att kolla på handboll. Me like!

Sen körde vi hem och skulle på en tjejträff med Carolines kompisar men jag stannade inte sålänge eftersom jag inte känner mig riktigt 100. Men som alltid kan inte lilla Emilia sitta still så Dennis kom och hämtade mig och körde hem till honom och kollade på en dålig film:) Han hade inga bättre:P haha.

Sen somnade jag gott! Idag är jag hemma från jobb för jag vill inte smitta ner någon gäst. Som Suana sa igår: Emilia, gå hem. Jag hade inte velat handla av dig ;) Men jag är inte så sjuk så jag måste ligga hela tiden. Lite snörvlig bara :)

Får väl se om man pallar med att gå ut ikväll med. Upp till bevis :) Nu kommer Emelie och hämtar mig, ska in till Malme med damerna :)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0