This weekend

Äntligen sitter man och skriver i bloggen igen:P haha. Utan att veta vad jag egentligen ska skriva om.

Igår var en hel lyckad kväll. Sebbe var så snäll och körde oss ut till Dala för att grilla med gänget. (Jag älskar att jag kan säga gänget igen och mena precis det gänget som jag menade för sju år sen.) Det var både mysigt och gott. Emelie gjorde kvällens ändå. Hon hade med sig korv och bröd, så när korven var klar skulle hon värma ett bröd. Så hon letar och frågar: Åhr, var är mina korvbröd...? Hon reser sig upp för att kolla i sin påse. Och vips så ligger de där helt platta där Emelie satt :) Fidde tyckte det liknade hamburgerbröd mer ;P

När vi tröttnade på att grilla och alla frös så la vi på en massa "träd" som skogsFidde hittade:) Riktigt bra gick det, dränker man grenarna med tändvätska kanske de börjar brinna... Sibbe bidrog med typ två eller tre grässtrå:D haha.

Runt tio tiden tyckte vi det var dags att sticka in till stan. Så då blev det "fest" hemms hos Fidde. Det var trevligt och mysigt. Till slut var Nisse så trött så hon "slängde" ut oss;) I morse kom vi på att alla förutom Emelie och Martin hade sällskap... haha.

Idag har jag inte gjort ett piss, bara legat och filosoferat i min säng. Jo då har jag ju gjort något:P haha. Men det har varit behövligt.

Jag har kommit fram till att..........*trumvirvel*.........Jag flyttar snart!!!!!!:D:D haha. Fattar ni hur jävla gött det är!? Alltså jag Emilia Möller Svansson ska flytta till egen lägenhet. Ja, Simon ska ju också följa med :) Han är riktigt förväntasfull;P haha. Det som är lite sorgligt är att, eller ja kanske inte men ändå, är att de som är utomstående förstår inte hur skönt det ska bli. Hur man kan vara såå glad för en sån sak:) Men det är jag ändå:)

Nu ska jag sova. Tjolahopp tjolahej titta inte på mej;)

Xoxo..


Kommentarer
Postat av: Joanna

Nästa gång lovar jag att jag ska ha sovit ut ordentligt ! ;D

2009-04-20 @ 07:31:54
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul för dig att du ska flytta :D

2009-04-20 @ 20:46:15
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0