somnar snart

Borde sova, borde ha gjort det för ett tag sen. Men jag har för mycket tankar och känslor som snurrar runt. Skulle vilja skriva av mig, skriva allt här. Men vill inte att det ska snurra runt på internet.

Skulle vilja förändra hela denna situationen till något helt annorlunda. Och jag vet att förändringen kommer snart, men jag orkar inte leva så här mer. Det tar för mycket på mina krafter. Vill ta hem kompisar vill trivas vill göra så mycket, men så kommer man hem här och inser hur fan här ser ut. Då ändras allt det och man vill nästan inte ens själv vara här.

Men jag ska stå ut. Jag ska inte lyfta ett finger här hemma nu mer än det som är mitt och på mitt rum.

Tror även att jag vill lägga detta kapitlet bakom mig och påbörja ett nytt. Har älskat det som varit, det jag gjort, som jag levt. Men nu känner jag att jag vill leva annorlunda. Göra saker annorlunda. Vill inte ha den klumpen i magen som finns där långt inne. Så nu ska det bort. Jag ska städa:)

Jag har även kommit på att jag älskar inte mindre, men jag har tappat tilliten och respekten. Den finns inte där längre. Det som är så viktigt för att det ska hålla. Jag har blivit lovad att det är bättre blir bättre men ändå blir man knivhuggen i ryggen på precis samma sätt som innan. Jag har blivit det för många gånger nu. Så jag säger tack för allt men nu går jag vidare.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0