Valen

Evig kärlek? Satt och tänkte på det när jag körde hem idag från mamma. Tror jag på det eller vad har jag för inställning till det...? Ja, jag har i alla fall inte kommit på svaret än. Men han med stort H finns i alla fall här ;)

Om man aldrig har varit hemma hos mig (i Ystad) blir man nog lite rädd;P Älskar att vara där, man kan verkligen vara sig själv, men åter igen till det jag började på. Caroline följde med mig en dag förra veckan för att träffa min mamms. Och så klart var Perola hemma också :D Det går inte att förklara hur han är, det måste upplevas för att förstå:D Helt plötsligt säger han till mig: Hände där något på gågatan utanför Valen idag? Haha och det var inte det ända han frågade, kommer inte ihåg allt för jag är så van:) Men Caroline undrade nog vad faan han höll på med:D Man måste bara ÄLSKA DET!

Nu ska jag försöka sova med min täppta näsa:) Börjar ju tidigt imorgon:P

Xoxo!

Kommentarer
Postat av: Caroline

I love Ystad, your mum and Perola...hahaha :D <3

2009-04-10 @ 01:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0