Weekend!

Jaha då är man ledig i tre dagar:) Ska bli så skönt att bara göra sånt jag tycker om :)

Igår hade jag nog den värsta arbetsdagen i mitt liv! Ville absolut inte vara där! Kände bara hur jäkla kasst det var att bara gå där och alltid vara trevlig med ett leende på läpparna, fast man känner helt tvärtom. Trivs jätte bra med mina kollegor, men inget annat. Men men, som man säger, bättre än inget!

Lördag blir det grillmys på Dala sen homeparty skulle jag kunna tro. Eftersom Magget har stängt. Men överlever gör man :) Alltid kul med det gänget ändå så:)

Imorgon skulle jag så hemskt gärna vilja gå på bio. Men får väl se hur det blir med det :)

Sleep tight! Xoxo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0