14 igen!

Nu pallar jag inte med er längre, mår dåligt varje gång jag går in här för att ni kanske har kommenterat. Så ska det inte vara. Ring mig istället för att skriva här om det skulle vara något. Ta själv reda på fakta!

Kvällen igår var lite blandade känslor, jätte roligt med alla tjejerna här. Men har en underlig känsla att det skulle vara något. Vill inte ha den! Men den får väl vara där tills den försvinner. När vi skulle ner till stan hade bara några cyklar så tre stycken åkte på pakethållaren.

När vi kom ner till Statoil säger Cacce : Tur vi kör så öppet! Kör över övergångsstället och jag ser en POLIS! Alla får panik och Beij som jag åker på skriker "Emilia, hoppa av!" och fortsätter trampa! haha. Inte så jätte lätt! Men hoppade av gjorde jag, sprang som en galning in i parken och kände oss som 14 igen. En härlig känsla på något sätt. Befriande att vara lite busig ;) haha

Men när vi kom in i parken och började gå fick jag så satans ont i mitt lår! Trodde det skulle gå av eller något, nä men något i den stilen. Tråkigt när det är så, men det går väl över.

Sen kom vi ner till A9 och satt där och pratade och sjöng och hade jätte trevligt! Var rätt mycket folk där med. Plus att jag fick reda på en rätt spännande sak av en gammal klasskamrat :P haha. Trodde jag ALDRIG!

Ikväll är det jobb som står på schemat, men vi ska vara där ifrån vid 23.23 hade vi tänkt och gå och duscha och göra oss iordning för att partaja lite på Uppenbar. Har ju planer för ikväll, men om de går igenom vet jag icke. hade ju varit mysigt i alla fall!

Don´t stop believin´



Skulle kunna sitta och lyssna på denna låten hela dagen känner jag. Får mig att hoppas och tro på mig själv och oss. En underbart bra låt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0