22 augusti

Nu har jag lite olika idéer till min design här på bloggen. Tycker att det blev rätt fint så som jag gjorde det igår, men jag vet inte om jag vill ha en mer stilren bakgrund. Vi får se hur det känns :)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska skriva vad jag och Caroline har gjort de senaste dagarna eller om jag ska vänta med att berätta tills allt är klart... Jag är rätt ivrig med att berätta men jag tror jag tar det senare :)

Idag är det tjejkväll hos Caroline eftersom hon fyllt år. Pabla ska också komma hit och sova över här. Hade ju velat träffa D men jag kan ju inte stanna i mitt liv för det. Får väl se hur det blir, tar det som det kommer.

Har även ätit en sjukt god macka idag :P haha. Jag kom på receptet när jag var i USA och den åt jag varje dag nästan. Man tar: Philadelphiaost på två mackor, salami och tomat på ena och oliver på den andra halvan. Lite salt och sen lägger man ihop de och delar de på mitten. Sen äter men med kniv och gaffel med en burk cola till. DET är wonderful! Prova så får ni se :P

Nu ska jag in i duschen och göra mig lite ren och fin :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Sebbe gillar nya designen iaf :)

2009-08-22 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0