25 augusti

Dryg jobbedag som in i idag. Men jag tog mig igenom den och jag lever och har det bra :)

Vaknade med kanske världens tröttaste människa brevid mig :) Jag hasade mig upp och klädde mig och gick ner till jobb där det inte fanns något alls att göra under hela dagen typ. Skönt på ett sätt men man har ju inget att göra så tiden går ju über sakta!

Träffade Amanda igår :D Kändes väldigt bra även om det bara var för ett par minuter när jag väntade på att bli insläppt. Hoppas att hon hör av sig snart! <3

Snart är det klart! Och då ska alla få veta vad som händer :P Om ni inte redan vet, verkar ju som om alla vet allt om alla i denna stan.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag sova :)

Dagens:
-Känns drygt att jobba i nio timmar
-Aja, du jobbar bara åtta för du har en timmes rast!
-Varför är du så positiv?
-Man måste se det från den ljusa sidan!


Just nu är det ljust :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: novembersara.

Tack för dina ord Emilia. Dom värmde ska du veta!

2009-08-25 @ 06:29:51
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0