27 augusti

Har egentligen ingen lust alls till att skriva här men det kliar lite.

Idag kom mamma till Trellehulla för att gå till fabror doktorn och sen för att hämta upp mig för att fika med sina döttrar på Systrar och Bönor. Väldigt gott :P Plus att de fick se vår kanske blivande LÄGENHET!!! uhuu! Haha där var den hemligheten ute :P höhö. Har hittat en ypperligt fin lägenhet som både jag och Caroline tycker om och vill bo i. Så nu ska vi bara få godkännande av ägarna och sen flyttas det. Kommer bli kalas!

Sen körde vi och hämtade Perola på hans jobb. Blev VÄLDIGT åksjuk så jag trodde jag skulle gå under. Men det fixade upp sig till slut. Spenderade lite tid hemma hos de och åt och så där ni vet :) Sen åkte vi till ILVA och nästan köpte säng till de. Nice! Och efter nästan-sängköpet blev det kycklingkebab.

Hem och köpte grönsaker och dipp och gick till Caroline där kvällen avslutades :)

Glömde ju berätta hur dagen började från början :P Vaknade upp hos Sebbe klockan tio av att hans mobil ringer där de berättar att han har kommit in på högskolan i Borlänge!! En helt iunderbar chans som han funderade på läänge men som han tackade ja till!! :D Är väldigt glad för hans skull och tror att det kommer bli superbra! Kommer sakna honom massor, men vi slutar inte vara vänner för det :)

Han "räddade" mig igår kväll med en super lång runda på 1,5 timmar. Behövde prata ut om allt och alla. För hur det än är så är detta sjukt jobbigt. En underbar vän är han allt den där Sebbe! <3

Hur det än är så är det väldigt jobbigt. Vill bara prata om det och få klart för mig vad vi har. En annan dag...

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: novembersara

Men vad fan, Borlänge liksom :D han kommer bli skitnöjd. Säg åt honom att skita i studentlägenhet och leta efter en riktig lägenhet istället :P mycket lättare och säkert billigare. Åh, lyllos han som ska till Borlänge. Jag blir avundsjuk :D Då kan vi åka ner tillsammans när du ska hälsa på? ;)

2009-08-28 @ 09:59:37
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0