Älskar min soffa!

Usch vad tiden går fort! Jag har haft semester i två av tre veckor. Det har gått superfort! Men jag har haft roligt undertiden :)

Jag har blivit ny soffägare :D Som ni vet om ni har följt bloggen så kissade Simon i min gamla, så nu äntligen har jag blivit kvitt den. Älskar den nya, kunde inte ha blivit bättre! Mamma var här igår och hjälpte mig med att möblera här så det blev snyggt. Och det blev det :D

I helgen har det varit Gislövsmarknad, har varit där ute två gånger men där är nästan inget att ha, bara godis:P

Denna eviga väntan är sjukt tröttsam, jag pallar inte mer nu snart. Idag kanske, imorgon kanske. Inte vet jag för jag får inte reda på något. Jag önskar ingen i hela världen att känna såhär. Det är jobbigt!

Ska man skratta eller gråta när ens lillasyster tar bort en som vän på bilddageboken? Skratta för att det är en så löjlig anledning till att göra det för, det finns inte ens någon. Eller gråta för att hon inte inser hur mycket jag älskar henne och vill hennes väl. Det gör ont när hon väljer någon annan som sin "syster", att älska och dela allt med. Men jag ska inte stå ivägen för det om hon vill ha det så här.

Jag hoppas bara att vi en dag kan ha en lika underbar relation till varandra som vi har haft! Du betyder fortfarande allt för mig, det hoppas jag att du vet!

Nä nu ska jag vänta lite till hade jag tänkt, sen får vi väl se vad jag hittar på. Sitter kanske ensam hemma ikväll, hoppas inte på det!

Du är saknad! <3

Kommentarer
Postat av: ...

Jag gjorde det med bilddagboken för jag bad om att bli lämnad ifred, och jag behöver tid för mig själv och få tänka på saker som jag verkligen behöver!

och jag vill inte behöva säga detta men jag kan inte inse det för allt jag får är en massa sparkar i ryggen, och blir orättvist behandlad, så nä jag kan inte inse det!

jag väljer inte nån annan som min "syster".. och ja jag kanske känner att jag kan prata mer med dom i denna familjen om precis allt, så varför ska jag få skit för det då? och inte bara låta mig må bra för en gångs skull?

2009-08-03 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0