Depp....

Hur jag än vänder och vrider på det så känns det inte som att det är så lätt. Men vem har sagt att det skulle vara det...

Känns som att det är lite mer offentligt nu men inte bestämt än hur vi ska presentera det. Det är ändå rätt många i denna lilla hålan som vet om det. Det fick jag ju reda på på Uppenbar i lördags, den som jag trodde visste minst var den som påminde mig om bråket... Men inte mig emot! Jag älskar det! Inte bråket utan allt det andra. Jag vill inget annat.

Jaja nog om honom :) Dagen på jobb var lite mer stressig än de andra dagarna, ni lydde mig :P höhö. Hade att göra nästan hela tiden men ändå hann vi med allt plus lite till. Det ni, det är inte illa :)

Saknar min syster så otroligt mycket! Även om du inte tror att jag älskar dig mer än hela världen och lite till så gör jag det! Utan dig finns ingen hel Emilia. Så är det...

Nu ska jag nog försöka sova lite... Börjar elva imorgon... Godnatt allihopa!

Miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0