En vanlig fredagskväll

Har tvättat hela dagen idag plus kollat på lägenhet med Caroline. Helt perfekt! Hoppas att allt löser sig till det bästa för det hade varit riktigt skönt!

Vid halv sju tiden cyklade jag hem till Cacce och väntade på att vi skulle köra och hämta Emelie. Körde till Maxi och handlade och vem var inte där mer än J... Känns bara konstigt och jobbigt att se henne. Men så är livet, hårt som fasiken...

Sen skulle vi hyra film på Hemmakväll och där jobbade ju så klart Lina. Älskar denna kvällen..... Vi kunde inte enas om någon film så vi sket i det istället. När vi kom hem igen var det tacoslagning som gällde.Jag dukade fram och de andra lagade :) Nice!

När vi satte oss började filmen "Ciderhusreglerna". Den är sjukt bra! Handlar om en kille som har bott på ett barnhem i hela sitt liv och en dag följer han med ett par in till "stan" för att upptäcka världen. Jag tycker det är en jätte mysig film.

Imorgon var det träning eller något klockan nio så än en gång ligger jag här med mina beloved cats och myser. Ibland känns det som att tiden inte riktigt räcker till. Känner inte att jag är "nöjd" med att träffas efter tio alltid och sen bara sova. Jag vill kunna hitta på saker, göra saker som man mår bra av. Men det känns ju lite sent för det. Meen, det blir väl bra tillslut. Vill inte tro något annat!

Grannen - Har du en dammsugare jag kan låna?
Jag - Ja visst!
Grannen - Har du varit med D idag?

Det är så man är diskret :P haha. Eller inte :) Men det hade jag ju inte..

Om man kanske skulle försöka sova en stund eller så. Hade kanske inte varit helt fel. Imorgon är det tjejkväll hos Caroline och Pabla ska vara med :) Riktigt skoj!

Xoxo <3
(jag väntar gärna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0