Ger snart upp!

Jag är i valet och kvalet om jag ska ha kvar mina älskade katter. De betyder mycket för mig och har gjort mig sällskap i många timmar! Men, allt det andra som ingen annan ser. Jag får aldrig sova en hel natt utan att bli väckt av att någon av de river på en lampa, river mig under fötterna, leker med varandra eller persienen, bara några exempel. När jag kommer hem luktar det alltid bajs för Simon har bajsat utanför varför nu i helsikes han gör det för där är alltid nytt och fräscht i lådan.

Just nu ser jag bara det negativa i allt detta. Jag vet inte om jag vill ha kvar dem. Jag skulle kunna rabbla en massa annat som jag tycker är jobbigt med dem, men väljer att inte göra det här och nu.

Kvällen har varit trög och inte så jätte rolig förutom när Camilla "sjöng" eller vad hon gjorde i diskrummet. Det var super kul! haha. Lätt roade!

Träffade Amanda på jobb idag! Ville inte fortsätta jobba, men var ju tvungen... Saknar henne enormt!

Imorgon är jag ledig från jobb, ska höra med mamma om hur vi ska göra med den "hemliga" saken.

Ropa aldrig hej förrän du är över bäcken. Vi är halvvägs!

Just nu skulle jag ge vad som helst för att få träffa dig....

Sov gott allihopa! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0