Inte den 20:de igen tack!

Denna dagen har jag knappt orkat med själv! Allt har gått fel, och då menar jag ALLT. Från gästklagomål till ensamträning pga mitt lår... Men livet går vidare för det. Imorgon kanske blir en bättre dag, kan ju bara bli bättre. Tror det är för att jag inte har pratat med mamms idag.

Sa till mig själv att inte skicka ett himla sms till honom. Och ändå gör jag det! Hur dum får man bli på en skala? Typ dummast... Jag vet att jag klarar av det och står ut med det också. Men nu är det andra bullar som gäller, benhårt! Tills jag vet var vi står. Ska inte sabba det på grund av något som är helt onödigt...

Nä nu ska jag inte tynga ner er med en massa trams. Sov så gott!

xoxo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0