Lajbans!

Då sitter man äntligen här igen höhö. Måndagnatt och helgen har varit händelserik för att inte ha hänt såå fruktansvärt mycket. Lördagen blev ju delvis så som jag planerat men inte helt.

Vi kom från jobb 22.28 (rätt bra ändå), sprang hem till C för att duscha och förfesta lite. Klockan blev SNABBT ett så vi sprang ner till Uppenbar för att möta upp Louise, Madde och Carolin. Och jag visste att jag nog inte skulle bli besviken i alla fall.

Kom in där och dansade och hade sjukt kul med alla tjejerna, för jag träffade ju Emelie och Cacce där med :) Sen helt plötsligt står D på dansgolvet :) hihi. Sa hej och sen var väl kvällen som en helt vanlig utekväll förutom att det var en del nya folk man pratade med. Bland annat min nya granne :) Riktigt trevlig kille den där Flamman. haha

När vi sen skulle hem blev det lite krångel. Lite bråk och lite annat. Blandade känslor. Jag blev inte så arg för jag känner inte att det riktigt är något att lägga energi på. Tycker att de har all rätt att vara det men jag måste inte vara det. Det är deras problem.  Men det var ju nästan väntat om man säger så.

Sen mötte vi upp D och gick och hämtade bilen så Emelie körde oss hem :) En inte helt mysig kväll, men helt klart minnesvärd! Vaknade till en underbart mysig söndag som inte innehöll så mycket men ändå! :)

Gillar inte mina tider så mycket just nu. Har mycket som jag skulle vilja göra men som jag inte kan/hinner för att jag jobbar som jag gör. Men det blir väl bättre med tiden kan jag tänka mig. När jag har utbildning och allt:)

Imorgon blir det mammamys och CAROLINES FÖDELSEDAG!!! :D:D Även om hon inte läser ;)

Nu ska jag sova :) Godnatt!

S - Men ni är ju så tighta (korsar fingrarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0