Tröttnat

Just nu hade det varit skönt att bara komma bort här ifrån. Typ jobba utomlands eller något. Bara bort från allt. Men en sak håller mig kvar i denna hålan, så därför stannar jag.

Är så sjukt trött på mitt jobb så jag kräks bara av att tänka på att jag börjar klockan sju på måndag. Jag vill inte! Någon som vill försörja mig? (A)

Det hade varit skönt med något annat, något som är mindre stressigt och som man gillar att göra. Min dröm är väl inte riktigt att stå och servera hamburgare till översura människor. Har märkt nu på dessa veckorna som jag varit ledig att det är så sjukt stressigt där. Men men bättre än inget som jag brukar säga.

Nu ska jag till stranden med Emelie, ska bli skönt att göra något annat än att sitta hemma.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy kommer ihåg när jag började jobba i måndags, de var riktigt jobbigt... Urk :S

Semester hela livet med betalning hade aldrig varit fel. :D

2009-08-05 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0