Update

Jaha, har inte haft tid att sitta här på ett tag. Riktigt skönt må jag säga :) Men nu är jag hemma och ligger i min underbara säng och funderar på vad jag ska skriva här.

I måndags var jag på handbollsträning med Cacce. Gick väl rätt så bra, men pallade inte med allt plus att jag var som ett levande frågetecken efter en timme. Idag var det på det igen, kändes riktigt bra och jag ville verkligen hålla i två timmar. Men! Jag sträckte mitt lår så jag har super ont i det. Så då var det bänken igen! Skit tråkigt, men så är sanningen. :) Var roligare idag också!

Har ju fått en ny granne här inne som har hunnit "låna" en lampa, prata med mig på balkongen och se mig i bara handduk efter en dusch! Hur nu allt detta kunde få plats under ett par timmar känns lite extra underligt! :P Men handduksincidenten kändes mest pinsam!

Men hur det än är så kom det något positivt ut av det :) En jobbig situation men som man mår underbart av! Kunde vara lite mer säkert så skulle jag kunna leva så här livet ut! Men det är ju klart det hade ju inte skadat om man hade utvecklats lite mer tillsammans :) Det kommer kanske :)

Emelie har fyllt år! Gammal tant det där ;) Tycker Clara i alla fall, jag ska ju inte säga något :P höhö.

Såg "Änglar och demoner" igår med D, en bra film som man inte kan förutse om man inte läst boken:) Blev en knasig kväll igår med insektsfångande trams, skratt, bachelorette, Caroline och sen D. Underbart! :D

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag försöka sova lite så jag kommer upp imorgon till jobb. Glasstid imorgon också!


Kommentarer
Postat av: malin nilsson





hej

ta reda på fakta innan,du säger något.

Amanda är ju världens snällaste tös jag känner ju.

2009-08-14 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0