26 augusti

Ännu en dag har gått av sitt liv.

Har pratat med mamma och bestämt att vi ska träffas imorgon :). Känns skönt!

Sen har jag varit inne i Malmö med Caroline på IKEA och på någon loppmarknad där jag handlade smink. När vi gick in på IKEA var jag bestämd att jag verkligen inte skulle ha något där idag. Ändå kommer jag ut med galgar, diskhanddukar, kruka och en palm. Alla sakerna var väldigt behövliga och det blev inte så dyrt för pamlen var på rea :)

Var precis nere och pratade lite med Amanda :D Känns hur skönt som helst! Har väntat på detta länge! Så nu känns det bra!

Denna kvällen hade varit en tio poängare om jag sluppit sitta här själv. Kanske gå ner till stan. Men mycket att göra och lite tid att ses. Så vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: novembersara

Vad skönt att du fått prata med Amanda :)

2009-08-28 @ 10:01:10
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0