Malmöfestivalen

Igår var det ju Mammamys och Carolines födelsedag som stod på schemat. Men först fick jag hjälpa två vilsna killar nere i källaren med deras tvätt ;) Inte så svårt dock men vet man inte att vattnet ska vara på så blir det lite krångligt :P

Sen kom mamms och vi stack till Caroline för att gratta henne och sen körde vi till Agdas där mamma fick lite shoppingsug, så jag fick två krukor, två lycktor och en vas till min "brudbukett". Synd att min kamera inte funkar för då hade ni fått se :D

Sen var vi lite hungriga så vi stack in till Malmö för att äta :) Efter många om och men satte vi oss på Mando. Hade riktigt skoj! Det som känns helt underbart är att när man är tillsammans med er så känns det inte som om någon annan finns som ska bry sig om vad man gör eller säger. Man bara finns!

"Jag skulle vilja ha nötvåan fast med bear najsee istället!"

Sen kom där två killar som satte sig brevid oss som nog trodde att vi var helt vrickade, men det var inte vi som tog upp våra I-phones och började prata i telefon direkt när vi satte oss... Märkligt folk :P höhö.

Sen var både Caroline och mamma JÄTTE mätta, men icke jag. Men inte fick jag något annat att äta heller :P Gick en liten runda bland alla stånd "hö oj då!" haha.

Mamma (väldigt besviken): Var detta alla stånd?! HA oj då!
Sen gick det utför med den konversationen så där slutar vi :P

Hittade en väska som är döhärlig. När vi tyckte att vi inte orkade gå där mer så satte vi oss i vår fjärilsbil och körde hem. Hem för att träffa D som lite senare kom till mig. Hittade inte på så mycket mer än att kolla på CSI.

Idag vaknade men till världens mysigaste morgon, börjar bli många nu men inte mig emot, och nu sitter man här och undrar varför MKB fatighets AB har ringt mig... Men men får väl se:)

Hur det än är och hur det än känns så förstår jag att det är detta som gäller. Att jag kan slå bort de "onda" tankarna om oss. Men som sagt, jag är en människa som helst vill veta :) Men jag lever en dag i taget. Försöker i alla fall :)

Snart är det jobb med C som gäller, undrar hur jag ska klara mig utan henne i ett halvår. Utan C på jobb är som en sillamacka utan sill! Så hemskt är det! Men alla mina andra underbara vänner är hemma ändå:)

Nu blev det ett långt inlägg här känner jag. Nu ska jag äta lite coco pops och försöka att inte tänka så mycket på framtiden!

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0