Kär...? ;)

Kvällen igår kunde inte slutat bättre fast det var åska och ösregn! Avslutades med Beck och mys :D Älskar att vakna upp på morgonen med ett leende och må jäkligt bra! Kunde inte sluta le när jag gick hem, helt sjukt!

Mittenpartiet skulle ju kunna tas bort från denna dagen, men då hade jag inte vetat vad jag vet nu. Klart jag fortfarande är ledsen och det känns jobbigt, men jag vet i alla fall.

Sen cyklade jag ner till Cacce och följde med och kollade på deras träning. Har ju fått för mig att börja spela handboll. Kan ju bli kul att se hur man klarar av det. Såg riktigt svårt ut, satt och tänkte för mig själv "Det klarar jag ALDRIG". Men jag ska inte rata det förrän jag har provat. Kan ju bli intressant... !

Sen följde jag med hem till Daniel, Cacces bror, och åt lite tacos och äpplepaj :) Gott! Sen åkte gitarr, trummor och mic fram. Hade sjukt kul allihopa. Längesen jag kände så här. Så mysigt, en hel samlad familj som umgås och har trevligt. Mamma, pappa och deras gemensamma barn.

Jag älskar när vi träffas i vår "familj", men det är inte samma sak ändå. Ni är mer än guld värda!

Usch vad jag inte vill ligga här hemma ensam just nu. But thats life! Saknad är väl aldrig fel... Kommer väl inte bli så jättemycket tid för oss till höstterminen om det inte sker mirakel. Men det fixar vi :) Men nu är nu och det får vi njuta av istället.

Känns som man hade kunnat skriva jättemycket mer här och om honom, men så kul ska ni inte få ha det. Lite hemligt är det allt :P

Nu ska jag läsa lite bloggar hade jag tänkt. Sov så gott allihopa, själv ska jag drömma om en prins kommande på sin vita häst :P Haha eller inte :P höhö...

Underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0