7 augusti

Nyss hemkommen från en dag i Ystad. Älskar att vara där hemma, speciellt med de två som bor där ;) haha.

På bussen hem satt jag och filosoferade lite. Är det jag som har krympt eller är det sätena som har "växt" för fasen vad jag kände mig kort. Satt som man brukar göra på en normal stol, och om man inte når ner till golvet är det kris! Man nuddar lite med tårna men inte alls med hälarna. Herregud vad dum man måste se ut, en 21 åring som inte når ner till golvet.!

Alltid är det något man är för kort för. Om det inte är plastpåsar så nog fasen ska det vara sätena i bussen ;)

Nu ska Pabla komma till mig snart hoppas jag.Ska bli kul att träffa henne igen! Ska ha filmiskväll med gänget och henne, sen imorgon ska vi in till Stoff och stil och köpa klänningstyg till C´s klänning. Älskar de girlsen :)

Nu ska vi hyra film. :)

Kommentarer
Postat av: mamms

Jag har ett bra förslag till dig mitt hjärta....du får helt enkelt ha en liten pall med dig när du ska åka buss.hihihi ;o)

puss

2009-08-08 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0