Ännu ett inlägg idag...

Så mycket känslor som kan finnas i en enda människa. Känns som man ska sprängas! Man (jag) vill få ut allt men känns fel att skriva det här där alla ni kan se och läsa.

Vet inte riktigt vem som läser och det kan ju vara lite känsligt just nu. Ååhr! Lycklig ena stunden, gråt andra. Fattar inte! Det känns lite som den gången när jag skrev om strumpan i dörren. (Och nä Sebbe, det handlar inte om dig *ler*)

Precis när man ska stänga dörren märker man att där ligger en strumpa ivägen. Man vill stänga, men den försvinner inte hur mycket man än vill ha bort den himlans strumpan! Blir galen av detta!

Men hur det än är så är det jag som styr över hur jag ska må, ingen annan. Men ibland rinner bägaren över...

Mellan bark och ve (fråga mig inte varför jag skrev det här). Ska kanske göra något åt situationen som jag sitter i. Börja undersöka och se vad man hittar. Börja se vad som faktiskt finns här, vad som är verklighet och inte mina tankar.

Även om jag inte borde skriva detta just nu så känns det helt underbart med ....

Kanske skulle försöka sova nu så man kommer upp i skaplig tid imorgon, ska åka till Ystad. Myset är ju i Kstad ändå :P haha.

Fick precis reda på en sak av C!! Spännande spännande! haha Meen, hemlis än så länge!


Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0