PA07

Vilken helg! Ligger här i sängen och har ont i hela kroppen och tänker på gårdagen. Men vi börjar med fredagen :P

Cacce ringde mig och sa att de hade bestämt att vi skulle vara här hemma, och vem är jag att ändra det ;) Så filmen Marley och jag lånades på hemmakväll och det inhandlades chips och dricka (popcornen hade vi hemma). En riktigt bra film måste jag säga! Både skratt och gråt, se den! höhö. Sen satt vi och pratade, Cacce och Emelie gick men Pabla stannade kvar. Tror klockan var lite över tre när vi somnade. Riktigt kul!

Igår kom C och hämtade oss för att åka in till Malmö och köpa tyg till C´s klänning :) Pabla ska ju sy den till henne som avskedspresent. Kommer bli riktigt sweet ;) När det var avklarat åkte vi på vars ett håll, Pabla till Skurup och vi till ribban. Helt sjukt med nyckelpigor var där, marken var helt orange av alla döda kroppar :P Vi la oss i gräset och tänkte att vi skulle sola litta. Men där var både för varmt och för mycket nyckelpigor. Gjorde ju fasen ont när de flög in i en:)

Så vi planerade om, köpa glass på det underbara italienska stället innan vi åkte vidare till en strand för att bada. Där gick vi och försökte att inte få en extra smak på glassen samtidigt som vi älskar att vara på utflykt, blir aldrig som man tänkt sig när vi två är ute. Underbart!

Så vi satte oss i bilen för att köra till Falsterbo. Vi tänkte att vi skulle köra småvägarna dit, så genom Bunkeflostrand, någon annan by, Gessie villastad och sen Gessie för att komma på att vi ändå fick köra genom Vellinge för att komma fram :P haha. Men det var inte vårt fel, det var bilen som ville dit. Hon fick styra själv :P haha.

På stranden blev vi typ barn igen, vågorna var höga och vattnet var underbart skönt! Vi hoppade och dök och var allmänt glada. Sen gik vi upp och solade/sov. hehe.

Sen blev det Donkan för att äta lite mat. Har inte varit där på tre veckor vilket var väldigt skönt. Tycker det är lite synd att först Emma K ska sluta sen åker C iväg på sin resa i ett halv år. Men vi klarar oss nog, Pabla ska ju börja hos oss :D

När vi hade käkat var det brännboll som stod på schemat med Caroline, Markus, Jesper, Sjögren och hans släkt. Så jag och Caroline körde ut till Dalabadet för det var där han sa att vi skulle vara. Men inte det nä! Det var bakom Markus hus kom vi ju fram till när han ringde. Yrpanna! :D Kändes lite knäppt att vi skulle vara med och spela med de, men skit i det tänkte jag, kan ju vara kul!

Slog en helrunda och sprang som en vildvetting :P haha. Spännande match det där, tror vi förlorade med sådär 172-95... Var vi bra eller var vi bra!? Tror nog att vi var lite kassa:P Men sista rundan när vi stod ute var det helt mörkt så då kunde vi ju inte fånga bollen. Sen var det lite eftersnack med alla "ungdomarna" hemma hos Sjögren.

Så nu har jag träningsvärk i magen också för jag skrattade så mycket! Vi har kommit på den allra smartaste idén man kan komma på! Vi ska ta studenten en gång till! Som palsternackor dessutom! PA07 for life! Alla var involverade och vi ska alltså genomföra detta! Vi tar ledigt den sista veckan för att gå utklädda som palsternackor och bli berömda. Tillslut vill hela Trelleborg vara utklädda till palsternackor för att det helt enkelt är bäst att vara det!

Palsternackorna 07, vi kommer äga studentveckan! Vi ska ändå ha champagnefrukost också! Sjuka människor! haha. Men så är det när Sjögren har en hammarval runt halsen, då kommer han på de mest briljanta idéerna. Mycket bra!

Sen bar det hemåt för att komma på vilken virrpanna man är egentligen. Hade skrivit samma sak till D som han skrev till mig två gånger, kan det bli mer förvirrat :P haha. Meen heter man Emilia så gör man :P

Idag hoppas jag på en bra avslutning på min semester, och jag är nästan säker på att det blir bra :) För denna helgen har inte varit annat än underbar! Även om vissa har varit i Kristianstad :)

Kommentarer
Postat av: h

vädret är iaf underbart=)

2009-08-09 @ 16:10:15
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0