Army of lovers

En riktigt rolig kväll hade jag igår! Förutom att jag fick ett utbrott på Sebbe på stan. Men allt det andra var perfa!

Jag Sara och Adde spelade "Våghals 2". Höhö, riiktigt roligt spel! Det var allt från att man skulle berätta var man hade ärr och varför till "ställ 4 personer i en ställning där alla har det skönt". Haha De som inte var med undrade nog vad fan vi höll på med :)

Lite senare på kvällen fick jag höra hur riktig Motaladialekt hörs (inget fint :P) Sen fick jag även reda på lite annat meen det kan vi ta en annan gång :P höhö!

Tänkte att jag skulle försöka lägga in litta bilder :)



Sara och Adde :)

Sara och jag i den berömda posen ;P Med Kims exklusiva glasögon.


Sir Alex Ferguson och Avril Lavigne (Kim och Jennifer :)


Adde, Paulina och Gustav         Sebbe


Där är fler bilder och fler människor men ni får hålla till godo med de här :) Jag är ju inget fan av att lägga upp bilder :P

Men nu får ni en inblick i vad det är för människor jag bor med och umgås med :) Anna och Tanja saknas men Paulina, Gustav och Sebbe fick vara med :)

Nu ska jag sova en stund tänkte jag. Där är ju en morgondag imorgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0