Skidorna fram

Ikväll var jag och Paulina på afrodans. Riktigt roligt var det! Ska göras om! Förutom en massa snurrningar som gjorde att jag mådde illa. Men resten kan man ju göra :P Och nu vet jag vilka maskiner jag ska använda och hur mycket och allt man måste ha reda på när man tränar :) Ska dit imorgon hade jag tänkt :P Är helt inne på träning just nu :) Kul!

Har även handlat julklappar till en hel del idag! Så det känns bra! Bara ett par stycken kvar ;)

Nu ska jag kolla på Ronny och Ragge och somna skönt hade jag tänkt.

Saknar er där hemma lite :) Ni skulle varit här! Och vet ni vaad? Det har snöat idag :) Så nu börjar dalavintern fo real! <3

Nattinatt som man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0