Aqua Nova

Sitter på golvet med ömmande fötter (eftersom de ligger underst just nu (mig alltså)) Så tror jag ska sätta mig lite bekvämare snart:) Har ju lite att berätta.

Nu ligger jag i sängen nerbäddad och klar för att sova, nästan i alla fall. Och så skriver jag här :)

Idag har hela "huset" varit och badat. Jag, Sebbe, Anna, Tanja, Paulina och Gösta (Gustav). Hade asroligt! Har åkt rutshkana hela dagen typ! Till och med den mörka som jag inte vågade åka innan (inte alls så dum faktiskt!). Vi åkte bredvid varandra, på varandra, tävlade om vem som kunde komma ner snabbast och hade kul helt enkelt! Var helt slut efter 2,5 timmar i vattnet.

Gick och bastade och svettades som grisar en stund, alltid lika skönt! höhö. Snackade lite skit också ;) Sen var det dusch och påklädning som gällde för att sen åka hem och ringa till mamma! Tänkte ringa pappa och Amanda med men tiden räckte inte till. Ska ringa de imorgon istället :D

Imorgon ska jag även upp tidigt hade jag tänkt mig och sen iväg på möte på gymmet för en genomgång av maskinerna. Ska bli kul faktiskt! Vill bara dit och träna hela tiden, men får väl lugna mig lite i alla fall :) Imorgon kväll ska jag prova på afrodans. Ska bli så himla kul! T och P sa att det var riktigt jobbigt, så vi får väl se om jag orkar med en hel timme :P höhö

Nu tror jag att jag ska stänga ner här och sova lite. Hade ju varit rätt så skönt! :)

Foto kommer när jag har tid och orkar med sånt. Ni får ha det så bra friends!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0