GRAN

IDAG BLEV DET GRAN! :) Vid elva tiden körde jag och Sebbe söderut för att sätta fjutt i brasan i Västansjö. Men vi kom inte så långt för Sebbe glömde nycklarna till stugan hemma så vi fick vända igen. Men efter en kvart var vi på väg igen :) Och när vi körde förbi Tunabyggens kontor stod det att vi har -11 grader. Har hört att Skåne också har snö och kallt... Men jag tro vi slår er med snö i alla fall :)

Jaja nog om det, när vi körde på väg 50 genom berg och skog kändes det helt magiskt! Alla granar och träd var täckta med snö precis som på ett vykort. En mäktig känsla kan jag säga :) En känsla som måste i upplevas tycker jag!

När vi kom till stugan tände vi (mest jag) eld i brasan och satte upp värmeelement så att proppen gick :) Skottade snö som galningar och sist men inte mist hittade vi en fin gran på tomten. Så nu står den i vårt myshörn här i vardagsrummet. Kommer upp bilder när den är klädd, känns så naken nu ;)

En väldigt rolig och rogivande resa. Älskar att bo här uppe!

Skulle hitta ett par bra vantar på kupolen också men de jag hittade kostade 499:- så de fick stanna kvar på team sportia. Imorgon blir det nyårsklännings-letande med Anna efter jobb :) Kan bli kul! Sen MÅSTE jag börja packa in alla julklappar. Kan ju ta tid det där :) Men först! Sova!

Måste bara få skriva att detta är nog det bästa beslut jag har tagit i hela mitt liv! Man känner sig verkligen som en i gänget sekunden man kommer hit! Underbara vänner som verkligen bryr sig om alla som finns runt om kring fast man bara kännt varandra i knappt en månad. Så nu är det bestämt att jag ska bo på vinden :D haha. Så länge jag orkar, kommer ju i och för sig inte att vara där uppe så mycket, bara sova. Men jag gillar det!

Nu ska jag sluta babbla och i stället för att göra det ska jag gå och borsta mina tänder och sen sova gott tills klockan ringer imorgon.

<3

Kommentarer
Postat av: mamms

vet du hur glad jag blir när jag läser detta inlägg!!! :o) känns så härligt att du har hittat rätt.

du är värd allt och lite till.

älskar dig! pussar

2009-12-18 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0