Gymmet!

Nu har jag skrivit in mig på ett gym här uppe, så nu ska det tränas och byggas muskler ;)

Var med Tanja och Paulina på BodyBalance igår och det var riktigt roligt! Men märks att man inte alls är tränad :P Men någonstans måste man ju börja :)

Så idag gick jag ner där på bestämd tid och skrev in mig. Riktigt fina lokaler, helt nyrenoverat och nya maskiner. Lyx! Sen får man fri tillgång till massagestol eller varmvattensängsmassage :) Det måste ju bara provas på! :)

Kan nog till och med lova att detta är mycket finare än det gymmet himma :P höhö. Hoppas ni inte är avundsjuka ;)

Ikväll blir det nog bara chill här hemma. Ska leta lägenhet hade jag tänkt och skriva klart mitt CV för att söka lite jobb :) Har gjort intresseanmälan på en lägenhet som verkar jättemysig. Kanske hoppas lite :P I så fall bor jag nära Sara och det är inte långt ifrån dom tokiga i detta huset :)

Imorgon ska jag träffa Sara sen ska vi iväg och bada på Maserhallen för Anna fyllde 20 i lördags :) Hennes present från de andra här i huset. Ska bli kul!

Nu hade jag tänkt gå och ta på mig en tjocktröja för här är ingen värme alls! Och på tal om det, imorse när jag vaknade sken solen och det hade snöat litelite inatt. Men inget som är kvar nu. Men iskallt är det och vattnet är is. Lovely!

Nu vill jag bara börja jobba så jag kommer in i det gänget också :) Nice nice!

Många goa kramar från Borlänge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0