Ha de

Nu sitter jag här och mår lite illa av filmen "House of wax". Ingen rolig film alls! Förstår inte ens varför jag sitter här längre. Ska kanske gå ner och lägga mig istället :) Men nu strippar ju Paris Hilton sååå... Haha Godnatt! :P

Idag har det snöat ännu mer och jag är överlycklig :) Verkar inte vara någon hemma som gillar snö, kanske tur att ni bor där då :P mohaha! Men mamma Gillar snön i alla fall :P Ska åka skidor också någon dag :D

Hade något riktigt roligt att berätta innan idag men nu är det borta igen :P haha. Som alltid :P

Och nu blev Paris Hilton mördad :P Inget kul alls tycker jag. Nä fy fan vilken film! Därför jag inte gillar skräckfilmer...

Nu blir det kanske lite spel med huset G-TAPES :D

Ha de! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0