Håller tummarna.

Jag längtar till lördag! Ska bli riktigt skoj med huset fullt med folk :) Håller tummarna :P haha

Idag har jag gjort en sak som jag kanske skulle ha gjort för länge sen! Det känns befriande på något sätt... Men samtidigt så binder jag upp mig :P haha. Tummarna är fortfarande hållna :P haha

Jobbade idag, samma skit men lite trevligare folk ikväll :) Var faktiskt glad när jag gick hem :) Det ni!

Imorgon tog jag en extra tid för de behövde folk i fyra timmar. Skulle egentligen varit i 9 timmar men jag hinner inte med mig själv då. Inte imorgon i alla fall :)

Nu ska jag gå och slänga mig under täcket eftersom jobbdagen börjar elva sen ska vi hugga gran :P hihi.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamms

mina tummar är blåa nu. hihi hoppas, hoppas

älskar dig.

2009-12-10 @ 09:41:11
Postat av: lillasyster

Vad är de du ska göra som du skulle gjort för länge sen:O:O?

2009-12-10 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0