Ring ring

MAMMA FICK SITT JOBB :D Är så glad för hennes skull :)

Idag har jag mått bättre. Har klätt granen och städat och duschat ;) haha. Granen blev lite gles men den blev väldigt fin :)

Har även ringt alla som jag behövde ringa till idag. Fick sitta i kö i 15 minuter när jag ringde till mitt försäkringsbolag för att få reda på att min försäkring inte behöver ändras. KUL! Sen fick jag ringa till hyresvärden hemma i Trelleborg för borgens papper, sen till mamma för att få reda på hennes underbara besked :D Och sist men inte minst fick jag ringa till jobb för att säga att jag kommer imorgon. Då fick jag även frågan om jag ville börja sju imogon bitti. Visst säger jag. Haha undrar hur det ska gå, men tiden går fort på morgonen. Bättre sju till fyra än fyra till ett på natten :)

Men jag har gjort det med glädje :) haha.

Känner fortfarande av den känslan men jag har inte lika mycket problem med det nu. Kanske senare. You never know. 

Nu ska vi äta Sebbes mammas goda tomatsoppa :) Som jag har längtat! Länge sen sist :P

Ha det göj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0