Trött

Jag har nog undvikit att skriva här på ett tag för jag är så trött på att berätta för alla vad som händer och pågår i mitt liv just nu. Trött på allt just nu faktiskt... Jag älskar att bo här uppe, det är inte det. Men allt runt omkring känns så fel. Jag vet att det är meningen med allt som händer. Det är just därför jag är lite förvirrad över allt som händer...

Det är en sak som kommer om och om igen som aldrig har hänt innan. Ett till två namn som dyker upp hela tiden. Som idag tillexempel stod jag i kassan på jobb och så klart i "min" kassa. Kassan som saknar kortläsare så alla gäster får skriva under kvitto som jag sparar i min kassa. Av någon anledning kollade jag på ett kvitto som jag lagt ner för ett tag sen. Och SÅ KLART var det bara precis det namnet också. BARA smeknamnet... 

Snart NYÅR och jag längtar till att få fira det med alla dessa underbara människor här uppe. Det ska bli riktigt mysigt och roligt. Man vet aldrig vad som kan hända :)

Har precis kollat på The Holiday, fy vad bra den är alltså! den bevisar bara att det jag tror på funkar! Se den!

Nu ska jag sova lite hade jag tänkt för att gå till jobb en sista gång innan nyår. Kiss kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0