Update.

Varför får inte jag!? Jag vill också ha! Hmm, det får väl bli om ett tag! Hoppas jag!

Idag var första dagen på jubb... Inget vidare, som sagt jobba bör man annars får man ingen lön. Men får väl anstränga mig för att trivas lite. Ta i lite på jobb-biten. Tro mig!

Nu har vi kollat på Mina jag och Ireene eller vad den heter. Den är rätt bra, har ju sett den ett par gånger. Jag P två girls och Sebbe. Nicei nicei! Imorgon jobb igen... (BLÄ).

Jaja lite positiv får man kanske vara, jag får i alla fall vara här uppe och uppleva lite saker. Var på julbak hos Erik innan med Sebbe, Jennifer, Isak och Emil. Trevligt var det också! Jäkligt trevligt folk!

Haha vet ni vad? Jag börjar tänka på dalmål och det är icke bra! För snart pratar jag konstigt också. haha. Sjukt! Men då blir jag förstådd. :D

Och ännu en gång så frågar jag: Vet ni vaad? Snön har smält bort igen och det är plusgrader igen! Piss!

Har inte tränat idag heller :) Ska väl gå bort där imorgon om jag orkar eller på måndag. Måste ju bli av :) Längtar! Älska träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0